
KASKO apdrošināšana ir svarīga mūsdienu auto sastāvdaļa. KASKO apdrošināšanas polises uzdevums ir pasargāt auto īpašnieku no neparedzētiem izdevumiem, kas saistīti ar auto zādzību, ceļu satiksmes negadījumiem un svešu personu izraisītiem bojājumiem transporta līdzeklim. Šie ir populārākie riski, kas iekļauti polisē, taču katra apdrošināšanas kompānija cenšas padarīt tieši savu piedāvājumu atraktīvāku, polisē iekļaujot arī citus riskus, kā, piemēram, tehniskā palīdzība uz ceļa, auto transportēšana pēc negadījuma, auto aizvietošana u.c.
KASKO polises iegāde
Lai iegādātos polisi, apdrošinātājam būs jāiesniedz dati par transportlīdzekli un vēlamais risku segums, pēc kā apdrošinātājs izvērtē, par kādu cenu un uz kādiem nosacījumiem ir gatavs apdrošināt automašīnu. Ja piedāvājums sakrīt ar vēlmēm, tiek noslēgts apdrošināšanas līgums. Pēc tam tiek veikta automašīnas apskate un fotografēšana, lai fiksētu tās vizuālo stāvokli un esošos bojājumus, ja tādi ir.
KASKO polise
Daudzi piemirst, ka apdrošināšana sastāv gan no polises izdrukas, gan līguma noteikumiem. Polise ir tikai apliecinājums par līguma noslēgšanu, savukārt līguma noteikumi satur visu būtisko informāciju par polises darbību.
Bieži vien KASKO polises pircēji pārlasa tikai polisi, bet neiedziļinās vai vispār neizlasa līgumā minētos noteikumus. Protams, noteikumi nav tā patīkamākā lasāmviela – sarežģīti termini, nesaprotami teikumi un bieži vien tas viss 20 lappušu garumā. Tomēr, lai zinātu pušu tiesības un pienākumus un izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, noteikumu izlasīšanai jāpievērš liela uzmanība.
KASKO polises darbība
Polisi parasti iegādājas uz vienu gadu. Lai tā būtu spēkā, rūpīgi jāseko maksājumu termiņiem, it sevišķi, ja polise ir sadalīta vairākos maksājumos. Kā arī jāatceras par jebkurām izmaiņām, kas var attiekties uz apdrošināšanas līgumu, nekavējoties informēt apdrošinātāju. Biežāk apdrošinātāju tiek aizmirst informēt par – auto īpašnieka vai turētāja maiņu, jaunākā lietotāja vecuma maiņu, lietošanas teritorijas maiņu un citiem apstākļiem, kas var būt pamats apdrošināšanas atlīdzības samazināšanai vai izmaksas atteikumam.
Esat iekļuvis negadījumā? Kā rīkoties?
Iestājoties negadījumam, svarīgi ir to fiksēt atbilstoši līguma noteikumiem un negadījuma apstākļiem:
Ievērojot līgumā noteiktos termiņus, negadījums jāreģistrē apdrošināšanas kompānijā, iesniedzot atlīdzības pieteikumu;
Jādodas uz autoservisu, kur tiks sagatavota remontdarbu tāme un nosūtīta apdrošināšanas kompānijai;
Apdrošinātājs apstiprina veicamos remontdarbus, un autoserviss saremontē automašīnu.
Praksē novērojam, ka klienti bieži aizmirst vai nesaprast tālāko rīcību pēc negadījuma iestāšanās. Saviem KASKO klientiem vienmēr iesakām uzreiz sazināties ar mums, lai varam acumirklī palīdzēt un atrisināt radušos situāciju pēc iespējas ātrāk un korektāk.
Perks
+371 26 668 558